נתניהו: "התקשורת השמאלנית עושה רצח אופי נגדי ונגד משפחתי"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "התקשורת השמאלנית עושה רצח אופי נגדי ונגד משפחתי"

    ראש הממשלה נתניהו: "התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב • השר דרעי: "אני מברך את ראש הממשלה שתיקן את דבריו בקשר לחומה במקסיקו"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס היום בפתח ישיבת סיעת הליכוד לעניין החומה בין ארה"ב למקסיקו, והבהיר את דבריו כי לא התכוון להתערב ביחסי מקסיקו וארה"ב.

    נתניהו אמר: "הנשיא טראמפ שיבח את הגדר שנבנתה בהנחייתי בגבולנו עם מצרים. הוא אמר שהיא בלמה כמעט כליל את ההסתננות הבלתי חוקית לישראל. ואני אמרתי בתגובה שהוא צודק. ובתגובה לדבריי הוא עשה ריטוויט לאותם דברים שאמרתי. מזה – פרשנים עשו תיל-תילים בתקשורת.

    "אלה אותם פרשנים שאמרו קודם לכן שהייתי צריך לוותר על נכסים ביטחוניים ראשונים במעלה של ישראל למען יחסים טובים עם הנשיא הקודם שהיה בבית הלבן. ועכשיו הם אומרים: פגעת במקסיקו, הרסת את היחסים איתם.

    נתניהו הוסיף: "מי בכלל התייחס למקסיקו? היו לנו יחסים טובים איתם, יהיו לנו. גם כשיש לנו ויכוחים אמיתיים ולא מדומים, כמו ההצבעה שלהם באונסק"ו.

    ראש הממשלה הוסיף כי "מה שההתמקדות התקשורתית כרגע עושה זה להסית את הדעת מהדבר העיקרי – וזה ההצלחה הפנטסטית של הגדר שבנינו בדרום בבלימת ההסתננות, הצלחה של העולם ובראשם נשיא ארה"ב מכירים בה.

    "אותי זה לא מפתיע. התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול, אין מילה אחרת, של חדשות מזוייפות – מה שקוראים "פייק ניוז".

    נתניהו טוען כי כלי התקשורת "הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ"ש ועל גורפי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות.

    "ולמה הם עושים זאת? כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי.

    "ואני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת, מעז לנסות לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימנים. לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה.

    ראש הממשלה הוסיף והתייחס לנושא חוק ההסדרה ואמר "אנחנו נקדם השבוע את חוק ההסדרה. המטרה היא למנוע ניסיונות חוזרים ונשנים להתנכל להתיישבות ביהודה ושומרון".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ם נתניהו חפץ לשרוד, קו ההגנה שלו חייב להתמקד תודעתית, לא רק משפטית,בסופו של יום הן בלשכת היועץ המשפטי והן בבית משפט
      יצטרכו לתת את הדעת לגבי הנורמות בקבלת מתנות ועל הדרך בשביל הפרופורציות בסיביבתו צריכים להציף פרשיות שחיתות ידועות שמשום מה לא טופלו או הועלמו, בשביל זה סביבת נתניהו (כמו ישראל היום) צריכים פשוט לחשוף ואפילו רק לנער מהאבק ולהציג במרוכז את כל טובות ההנאה שכבר דוברו בתקשורת בשבע שנים האחרונות אודות פרס(למשל: 27 באפר׳ 2006 – ח"כ שמעון פרס חשוד בפלילים בפרשת התרומות שקיבל בפריימריז של מפלגת העבודה,וזה רק קצה הקרחון ביחס לפרשיות הענק שהושתקו לגבי מרכז פרס לשלום בזמן שכיהן כנשיא וכו', ובהסטוריה היותר רחוקה שמעון פרס קיבל מבכירים בעלי עניין בצרפת כל ביקור חליפות יוקרה וכו' ) ,ברק(בפברואר 2015 – בערוץ 2 דווח כי אולמרט שב על טענותיו כפי שנשמעו בהקלטות שולה זקן לפיהן אהוד ברק נטל שוחד בעסקות ביטחוניות,לפי הפרסומים ברק חשוד ב-8פרשיות שוחד!!!),הרצוג(עבר "בדיקה"לא מזמן על ידי היועץ משפטי, משום מה הצבועים כאן לא צעקו ש"בדיקות עושים בבית חולים",(וגם ללפיד לא חסר!,עיין ערך הונאת התוארים עם חשד לטובת הנאה תמורת לך תדע מה (בשביל זה יש מספיק ספרות לתיוק לחוקרים כמו פרשת 9000 למשל…(!)) וגם בעולם! כמו מתנות בשווי מאות אלפי דולרים שקיבל אובמה (בעיקר בשנת 2009,אגב אובמה קיבל באופן רשמי כנשיא תקציבים שמנים מעבר למשכורת הסדירה ובין הבונוסים רק כל סיגרים לבד קיבל 10,000 דולר בונוס בסיגרים ) ורעייתו מישל אובמה קבלה מתנות בשווי מאות אלפי דולרים בין היתר מהנשיא סרקוזי ורעייתו וכו',גם לקלינטון הטוענת לכתר היה מינוי בכיר ללא בושה של טים קיין שקיבל מאות אלפי דולרים במתנות ומעולם לא הואשם(וגם ליברמן כמובן,אבל בזה נתניהו יפחד לגעת כדי שליברמן לא יפרק לו את הרואליציה)
      לא שנתניהו טוב לחרדים כמו שחושבים, אבל עצה טובה קא משמע לן, בכדי לאזן מול השמאל הרדיקאלי שמסוכן אם יאבד רסן, וכן בכדי לעצור פעם אחת ולתמיד את השיטה הזו של בנק מטרות מוכן לעת מצא לשליפה לצורך התקפה מה שיכול להוביל לאנרכיה, היום זה נגד הימין, אתמול נגד חרדים, מחר זה יחזור בבומרנג נגד בכירי השמאל.
      בצד הדברים דלעיל כאן תבא מחאה נגד האיש נתניהו שפועל במתקפה שקטה ומחוייכת להצר לחרדים ולשנות את אורח חייהם ,בדרכים נלוזות על ידי השחרת פניהם ודחיקתם תקציבית,כלכלית,והדרתם מדיור בארץ ישראל!
      נתניהו חזור בך! אל תפגע בלומדי תורה! אל תעשוק את ילדי ישראל החרדים עם פירורי תקציבים בחינוך! אל תתערב ואל תפגע בפך השמן הטהור!

    2. 1

      איזה מסכן כל הבעיות שלו מאז ומתמיד זה השמאל והתקשורת אכלו לי שתו לי